Cookies helpen ons om onze services te leveren. Door gebruik te maken van onze website, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Kom meer te weten.

De tickets ontvangen

Wanneer ontvang ik mijn tickets?

Afhankelijk van het soort ticket kan het zijn dat je ze onmiddellijk na het voltooien van je aankoop ontvangt, of juist pas op de dag van het evenement zelf, wat vaak het geval is bij tickets waar veel vraag naar is. We begrijpen dat dit onhandig kan zijn, maar we garanderen dat je tickets op tijd aankomen en dat je zonder problemen bij je evenement aanwezig zult kunnen zijn.

Moet ik de tickets printen?

Als uw tickets eruitzien als het onderstaande voorbeeld, hoeft u ze niet af te drukken. Neem ze gewoon mee op je smartphone.

QR code ticket example

Als je tickets meer op het volgende voorbeeld lijken, raden we je aan ze uit te printen.

PDF ticket example

Waar kan ik mijn tickets printen als ik al op mijn bestemming ben?

Als je je tickets als PDF hebt ontvangen terwijl je al onderweg was, hoef je je geen zorgen te maken. Meestal kan het hotelpersoneel je tickets voor je uitprinten, maar als je je tickets liever zelf uitprint, hoef je alleen maar een printbedrijf te vinden in de buurt van de evenementenlocatie of de plek waar je verblijft. In iedere stad kun je tientallen van dat soort locaties aantreffen. Aarzel in ieder geval niet om contact met ons op te nemen, mocht je nog op een probleem stuiten, en dan helpt onze vertegenwoordiger je de beste manier te vinden om je tickets uit te printen.

Ik heb nog steeds vragen. Wat kan ik doen?

Onze vertegenwoordigers helpen je op elk moment graag via ons e-mailadres  [email protected]

Annuleringen

Wat is het annuleringsbeleid?

Helaas kunnen onze tickets niet worden geannuleerd omdat de verkopers annuleringen niet toestaan. Als er toch een probleem is, schrijf ons dan aan op  [email protected] en dan zal onze vertegenwoordiger jouw specifieke situatie beoordelen.

Uitstel en wijzigingen in de datum van het evenement

Als het evenement wordt uitgesteld of de datum wordt gewijzigd, zijn je tickets geldig voor de nieuwe datum. In deze specifieke gevallen zal het niet mogelijk zijn om uw tickets te annuleren, omdat de organisatoren van het evenement weten dat het evenement alsnog zal plaatsvinden.

Annulering van het evenement

Als het evenement wordt geannuleerd, krijgt u het volledige bedrag dat u voor de tickets heeft betaald, terug. Als uw evenement is geannuleerd, stuur dan een e-mail naar [email protected] en wij helpen u graag verder. Houd er rekening mee dat de terugbetaling niet onmiddellijk na de annulering van het evenement kan plaatsvinden, aangezien het evenement wordt uitgevoerd door internationale aanbieders. U ontvangt uw terugbetaling zodra Hello Ticket het overeenkomstige bedrag heeft ontvangen van de aanbieder van het betreffende geannuleerde evenement.

In het geval dat de annulering van het evenement te wijten is aan een oorzaak van overmacht die niet direct kan worden toegeschreven aan Hellotickets, behoudt Hellotickets zich het recht voor de vergoedingen en extra kosten die op het moment van betaling zijn opgegeven niet terug te betalen.

Soorten tickets

In welk formaat worden de tickets verzonden?

Afhankelijk van de verkoper en het soort evenement kun je verschillende soorten tickets ontvangen. Bekijk de ticket alsjeblieft zorgvuldig en lees de e-mail met de aankoopbevestiging om te bepalen welk soort ticket je hebt en of je deze wel of niet niet uitprinten.

PDF-tickets

Soms krijg je een simpel PDF-bestand toegemaild wat je zult moeten uitprinten om toegang te krijgen tot je evenement.

Mobiele tickets

Met mobiele telefoonkaartjes heb je ze gewoon op je smartphone nodig. U ontvangt een e-mail met een QR-code; gewoon downloaden en genieten!

Voucher

Soms, wanneer je je aankoop afrondt, ontvang je een code die je voor je tickets bij de box office kunt verzilveren op de dag van het evenement. In dit geval is het belangrijk dat je het ID meeneemt dat je hebt gebruikt om je tickets aan te schaffen, zodat ze aan jou toegekend kunnen worden.

Reserveringsproces

Hoe werken reserveringen?

Het beste aan Hellotickets is dat alles heel gemakkelijk te gebruiken is, dus hoef je niet veel tijd voor je scherm door te brengen om je tickets te ontvangen. Zoek gewoon op datum, stad of een specifiek evenement en kies de prijs die het best bij je budget past. Dan stellen we je een paar vragen en word je naar de kassa doorgestuurd om af te rekenen, waar je je creditcardinfo invult en je je betalingsoverzicht kunt bekijken (controleer deze zorgvuldig zodat je niet voor verrassingen komt te staan!).

Wanneer ontvang ik een bevestigingsmail?

Bekijk je inbox nadat je je reservering hebt geplaatst om er zeker van te zijn dat je een e-mail van ons hebt ontvangen met daarin je aankoopgegevens en instructies over hoe je je tickets kunt ontvangen. Die e-mail is bewijs dat alles heeft gewerkt zoals het hoort, dus dan kun je er zeker van zijn dat je betaling afgerond is.

Ik zie de bevestigingsmail niet.

Als je je bevestigingsmail na een paar minuten nog niet hebt ontvangen, controleer dan je spamfolder. Als het bericht daar ook niet staat, schrijf ons dan aan op  [email protected] zodat we je kunnen helpen.

Is mijn betaling veilig?

We werken met een betalingsplatform dat garandeert dat jouw betaling volledig veilig en beveiligd is.

Waarom is de prijs die ik bij het afrekenen zie staan anders dan degene die ik eerder zag?

Onze servicekosten zijn niet inbegrepen bij de oorspronkelijke prijs die je op je scherm te zien krijgt, maar deze worden getoond zodra je verdergaat naar het betalingsscherm. We verbinden je met tientallen verkopers in meerdere landen en doen hard ons best om ervoor te zorgen dat je de best mogelijke ervaring voor, tijdens en na je aankoop hebt, en helemaal tot aan de deuren van je evenement. Deze commissie is wat we voor ons werk krijgen. We waarderen je vertrouwen in ons!

Waarom is de prijs die op het ticket staat anders dan de prijs die ik betaald heb?

De prijzen worden bepaald door de verkopers van de tickets, en Hellotickets kan de prijzen die door hen worden aangegeven niet veranderen. Hierdoor kan het voorkomen dat, afhankelijk van de vraag naar een bepaald evenement, de verkoper zijn verkooppunt verandert.

Over Mijn Aankoop

Tot welke leeftijd worden kinderen gratis toegelaten?

Het hangt af van een bepaalde gebeurtenis. Als u een vraag heeft, schrijf dan rechtstreeks naar [email protected] om de details te weten te komen.

Zijn de tickets samen?

Als je tickets in één transactie aanschaft, zorgen we er altijd voor dat ze samen zijn.

Waarom staat er een andere naam op mijn tickets?

Sommige tickets voor sportevenementen zijn afkomstig van abonnees op seizoenstickets, die niet bij een bepaald evenement kunnen zijn en besluiten hun tickets te verkopen. Hierdoor kan het voorkomen dat de naam van een abonnee op de tickets staat. Dit is helemaal normaal en hoeft je niet te verontrusten, want je zult probleemloos toegang krijgen tot het evenement.

Wij zijn een grote groep. Wat moeten we doen om onze tickets te kopen?

Als u met een grote groep reist, kunt u ons schrijven op [email protected]. Wij helpen u graag om de beste tickets te bemachtigen.