Ontvangst van de tickets

Wanneer ontvang ik mijn tickets?

Afhankelijk van het type ticket, ontvang je deze direct na het voltooien van je aankoop of tot op de dag van het evenemen(vaak het geval is bij veelgevraagde tickets. We begrijpen dat dit vervelend is, maar we garanderen dat je tickets op tijd aankomen zodat je zonder problemen toegang krijgt tot het evenement.

Moet ik de tickets printen?

Als jouw tickets er uitzien als in onderstaand voorbeeld, hoef je ze niet uit te printen. Je hoeft ze alleen maar op jouw mobiele telefoon te tonen.

QR code ticket example

Als jouw tickets meer op onderstaand voorbeeld lijken, raden we je aan om ze uit te printen.

PDF ticket example

Waar kan ik mijn tickets printen als ik al op mijn bestemming ben?

Als je de tickets in PDF ontvangen hebt, terwijl je al onderweg bent. Dan hoef je je geen zorgen te maken. Hotelpersoneel kan de tickets meestal voor je printen, maar als je ze zelf wilt printen, hoef je alleen maar een copyshop te zoeken in de buurt van de evenementenlocatie of waar je verblijft. Er zijn tientallen van deze plaatsen in een bepaalde stad. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je ooit problemen ondervindt. Onze vertegenwoordiger zal je helpen de beste manier te vinden om jouw tickets af te drukken.

Ik heb nog steeds vragen. Wat kan ik doen?

Onze vertegenwoordigers helpen je op elk moment graag via ons e-mailadres  contact@hellotickets.com

Annuleringen

Wat is het annuleringsbeleid?

Helaas kunnen onze tickets niet worden geannuleerd omdat de verkopers geen annuleringen toestaan. Als er problemen zijn, neem dan contact met ons op via  contact@hellotickets.com , en onze vertegenwoordiger zal jouw specifieke situatie beoordelen.

Beleid voor annulering van evenementen, intrekking en retournering van reserveringen

Als het evenement wordt uitgesteld of er een datumwijziging is, zijn je tickets geldig voor de nieuwe datum. In deze specifieke gevallen is de annulering van de tickets niet mogelijk aangezien de organisatoren van het evenement van mening zijn dat het evenement zal plaatsvinden.

Annulering van het evenement

Als het evenement wordt geannuleerd, ontvang je een volledige terugbetaling van het bedrag dat je voor de tickets hebt betaald. Als je evenement is geannuleerd, schrijf ons dan een e-mail op contact@hellotickets.com een we helpen je graag verder. Houd er rekening mee dat de terugbetaling mogelijk niet meteen na de annulering van het evenement wordt uitgevoerd, aangezien deze wordt uitgegeven door internationale leveranciers. Je ontvangt je terugbetaling zodra Hellotickets het overeenkomstige bedrag heeft ontvangen van de organisator van het geannuleerde evenement.

In het geval dat de annulering van het evenement te wijten is aan een oorzaak van overmacht die niet direct aan Hellotickets kan worden toegerekend, behoudt Hellotickets zich het recht voor om de bij aankoop vermelde beheerskosten en extra kosten niet terug te betalen.

Soorten tickets

In welk formaat worden de tickets verzonden?

Je kunt verschillende soorten tickets ontvangen, afhankelijk van de aanbieder en het soort evenement. Bekijk jouw ticket zorgvuldig en lees de e-mail met de aankoopbevestiging om het tickettype te zien en of je de ticket al dan niet moet afdrukken.

Tickets in PDF

Soms e-mailen we je een eenvoudig pdf-bestand, deze moet je vervolgens afdrukken om toegang te krijgen tot het evenement.

Mobiele tickets

Met mobiele tickets hoef je ze alleen maar op je smartphone te hebben staan. Je ontvangt een e-mail met een QR-code om deze te presenteren bij de toegang tot het evenement, download deze en geniet ervan!

Voucher

Soms ontvang je aan het einde van je aankoop een code die je dezelfde dag van het evenement kunt inwisselen voor de tickets aan de kassa. In dit geval is het belangrijk dat je het identiteitsbewijs meeneemt waarmee je jouw tickets hebt gekocht, zodat deze bij jou kunnen worden afgeleverd.

Reserveringsproces

Hoe werken reserveringen?

Het beste aan Hellotickets is dat alles heel gemakkelijk te gebruiken is, dus hoef je niet veel tijd voor je scherm door te brengen om je tickets te ontvangen. Zoek gewoon op datum, stad of een specifiek evenement en kies de prijs die het best bij je budget past. Dan stellen we je een paar vragen en word je naar de kassa doorgestuurd om af te rekenen, waar je je creditcardinfo invult en je je betalingsoverzicht kunt bekijken (controleer deze zorgvuldig zodat je niet voor verrassingen komt te staan!).

Wanneer ontvang ik een bevestigingsmail?

Zodra je een reservering hebt gemaakt, controleer je jouw inbox om er zeker van te zijn dat je een e-mail van Hellotickets hebt ontvangen met de details van je aankoop en instructies voor toegang tot de tickets. Deze e-mail is het bewijs dat alles correct is verlopen en geeft jou de zekerheid dat jouw aankoop voltooid is. Deze e-mail is het bewijs dat alles correct is verlopen en geeft jou de zekerheid dat jouw aankoop voltooid is.

Ik zie de bevestigingsmail niet.

Als je na een paar minuten nog steeds geen bevestigingsmail hebt ontvangen, controleer dan je map met ongewenste e-mail of spam. Als je het bericht nog steeds niet kunt vinden, schrijf ons dan een e-mail naar op  contact@hellotickets.com zodat we je kunnen helpen.

Is mijn betaling veilig?

We gebruiken een betalingsplatform dat de totale veiligheid van jouw betaling garandeert.

Waarom verschilt de uiteindelijke prijs van de oorspronkelijke prijs?

De initiële prijs die je op het scherm ziet, is exclusief onze servicekosten, de servicekosten worden weergegeven zodra je het betalingsscherm opent. We brengen je in contact met tientallen leveranciers in verschillende landen en doen ons best om ervoor te zorgen dat je de best mogelijke ervaring hebt voor, tijdens en na je aankoop, tot aan de deur van de locatie. In deze beheerskosten zit een provisie die wij ontvangen voor onze werkzaamheden. Wij danken je voor het vertrouwen!

Waarom wijkt de prijs op het ticket af van de prijs die ik heb betaald?

Prijzen worden bepaald door de ticketverkopers en Hellotickets kan de door hen vastgestelde prijzen niet wijzigen. Hierdoor kan een aanbieder, afhankelijk van de vraag naar een specifiek evenement, de prijs van sommige tickets wijzigen.

Over Mijn Aankoop

Tot welke leeftijd is de toegang gratis voor kinderen?

Het hangt af van het evenement. Als je vragen hebt, stuur ons dan een e-mail naar contact@hellotickets.com en we zullen je meer details geven.

Zijn de stoelen naast elkaar?

Door tickets in één transactie te kopen, zorgen we ervoor dat de stoelen voor de tickets altijd naast elkaar zijn.

Waarom staat er een andere naam op mijn tickets?

Sommige kaartjes voor sportevenementen zijn afkomstig van seizoenskaarthouders die een bepaald evenement niet kunnen bijwonen en hun kaartjes te koop aanbieden. Om deze reden kan de naam van een abonnementhouder op jouw tickets staan. Dit is volkomen normaal, maak je dus geen zorgen, je zult geen problemen hebben om toegang te krijgen tot het evenement.

Wij zijn een grote groep. Wat moeten we doen om onze tickets te kopen?

Als je met een grote groep reist, stuur dan een e-mail naar contact@hellotickets.com. We helpen je graag met het kopen van je tickets.