Tickets voor het Gravity Discovery Centre en Observatorium van Perth

Vanaf
€ 17 € 16
GRATIS annuleren
Geen verborgen kosten
  • Je boeking wordt direct bevestigd
  • Deze optie heeft GRATIS annuleren: boek het zonder enig risico!

Overzicht

Kijk veel verder dan de aarde met deze tickets voor het Gravity Discovery Centre and Observatory in Perth. Verken het heelal terwijl je door galerieën dwaalt over de ontdekkingen van Einstein, biodiversiteit, zwaartekracht en meer. Het ligt in de buurt van Gingin, ongeveer een uur ten noorden van Perth.

Informatiepanelen leiden je door de verschillende galerieën, zoals de Cosmology Gallery, een verzameling Aboriginalkunst. In het observatorium, waar je ook 's nachts terecht kunt, kunnen bezoekers de wetenschap op een bijzondere manier beleven en een eersteklas astronomische ervaring opdoen.

• Bekijk de ruimte met deze tickets voor het Gravity Discovery Centre en Observatory in Perth .
  • Ontdek de twee centra met activiteiten overdag en 's avonds.
  • Bezoek galerieën waar van alles te zien is, van de ontdekkingen van Einstein tot de meest verbazingwekkende biodiversiteit op deze locatie op ongeveer een uur ten noorden van Perth.

Wat is inbegrepen

• Zwaartekracht Ontdekkingscentrum Tickets
  • Perth Sterrenwacht Tickets

Selecteer datum en tijd

Wat je kunt verwachten

Ontdek het Gravity Discovery Centre and Observatory in Perth met deze tickets. Je vindt dit centrum in Gingin, ongeveer een uur ten noorden van de Australische stad, waar je de ruimte van dichtbij kunt bekijken . Je krijgt de kans om 's ochtends of 's avonds deel te nemen aan activiteiten en je te verbazen over de ruimte.

Het Gingin Observatory deelt dit speciale gebied van ongerept bushland met het Gravity Discovery Centre. Het heeft een volledig intrekbaar dak, ultramoderne telescopen en een ongelooflijke donkere hemel, en biedt bezoekers een eersteklas astronomische ervaring.

In het Gravity Discovery Centre kun je verschillende galerieën bezoeken, zoals de Biodiversity Gallery, waar je de plaatselijke flora en fauna van dichtbij kunt bekijken. De zuidwestelijke regio van Western Australia wordt beschouwd als een van 's werelds hotspots voor biodiversiteit. Het bushland rondom het centrum wordt bewoond door zeldzame, prachtige en bedreigde planten- en diersoorten.

Een van de beste tentoonstellingsstukken is een afgietsel van een schedel van Trilobus, een van de grootste buideldieren die ooit heeft bestaan en waarvan wordt aangenomen dat hij 50.000 jaar geleden leefde.

In het Discovery Centre worden bezoekers uitgenodigd voor een wandeling door het zonnestelsel. Dit is een leuk en leerzaam model van het zonnestelsel op schaal van één kilometer, dat begint bij de zon en verdwijnt langs een pad door inheems struikgewas. Langs het pad staan modellen van planeten en hun manen op de juiste schaalafstand van de zon.

Op elke planeet staan informatieborden om je de weg te wijzen, net als in de andere galerijen in het centrum.

Reviews

4.8
· 222 Reviews
  • J
    Julia
    (0 Reviews)
    Geweldig bezoek, voor herhaling vatbaar in de toekomst.
  • A
    Alex
    4
    (0 Reviews)
    Een bezoek dat een paar dingen te wensen overliet, maar toch de moeite waard was voor alles wat je leerde over ons universum. Aanbevolen als eenmalig bezoek.
  • Y
    Yvonne
    Een prachtige plek.
  • D
    Doreen
    (0 Reviews)
    Deze plek is ongelooflijk, het heeft alles wat je zou verwachten en nog veel meer. Als je ooit de kans hebt om te gaan, aarzel dan niet, ik verzeker je dat je er geen spijt van zult krijgen.
  • Meer info